屌你老母撞到我部電話吧 (原曲:浮誇)


屌你老母撞到我部電話吧 (原曲:浮誇)

原曲:浮誇
原唱:陳奕迅
改編詞:全部成為F; 高登巴打
翻唱:漏奶


更多更詳盡歌詞 在 ※ maa5tau4coolie.blogspot.com 魔鏡改編歌詞網

有人撞我 我就會講 我屌你老母 
不戴眼走出街 屌到化開 再鬧到痴呆 
我的感受猶像J post 中伏有j 碌鳩已硬化不來 
人潮內 愈行路 愈撚逼 仆你個街 係都要逼鳩過黎 

就突然 被推開 任何地方也沒足夠範圍 
著件救生衣 出街睇睇路 有人唔戴眼要記住躲開 

屌你老母撞到我電話吧 
屌你沖燈都要睇下位啦 
似柒頭要爬頭的話 仆街我笑喊 
部電話8皮野 今鋪無啦慘啦 
高登巴 打也驚訝 
錯字嘅意義騎咗啦 
睇錯笑吓 點樣轉話題 
讓個POST 改得如浮誇 

那年十八 旺角馬會 阿伯撞鳩我 
那時候 我含淚發誓一定 要打撚柒你 
在世間 唔戴眼睇路的人太多 今鋪你又撞邊個 
地鐵中 燈位中 受過的碰撞太多 電話已飽經跌墮 

撚樣能睇燈麼 未曾被屌過便知我為何 
被撞過很多 次次都出錯 
被人們看看我 笑柒我麼 

屌你老母撞到我電話吧 
屌你衝燈都要睇下位啦 
似柒頭要爬頭的話 仆街我笑喊 
部電話8皮野 今鋪無啦慘啦 
高登巴 打也驚訝 
錯字嘅意義騎咗啦 
睇錯笑吓 點樣轉話題 
讓個POST 改得如浮誇 

音樂家並不多 若然未當過就知我為何 
用十倍苦心作出這首歌 記念部手機俾佢撞跌麼 

全部成為F吧 音樂堂fail也不怕 
我作詞 有岩音的話 表演你看嗎 夠天馬行空嗎 
作多幾首歌吧 急口令只想你驚嘆 我其實可以能作岩 
不過咁樣 又點樣顯得 我鬼才 岩音存在嗎 

凝視我 別再只看交通燈 歌詞唔岩音 
也可盡情地唱吧 別遺忘下回要戴眼出街