左羊右華(原曲:左鄰右里)


左羊右華(原曲:左鄰右里)

原曲:左鄰右里
原唱:李克勤; 譚詠倫
改編詞:夜神敦子; 射落街唔益您; 高登巴打
翻唱:DannyWelbeck; A_1anuza1; 韓國費格遜; 彈兩下碌鳩; 夜神敦子; 10_Rooney


更多更詳盡歌詞 在 ※ maa5tau4coolie.blogspot.com 魔鏡改編歌詞網

合: 拿 你應出我撚羊
救左幾次單刀
再扭扭 對方會有 感覺到顫抖
華 慣左底線出球
也不需要死扭
靠一招 再搵老友 ban 爆佢膝頭

羊:維拉開始不知扭多少次
右推左扭總會有鬼主意
我狂出波
華:你狂失波!
羊:你在右邊明白我乜野事?
華:華家一招不知過多少次
如果失波多少有點失意
會扮不知
羊:你無撚恥!
合:要全曼狗明白我心事

華:看 每次帶波都空哂
羊:洛一招
華:也沒我這麼大派
羊:我左邊一扭
華:果邊一 cup
合:合力做大事

合: 拿 你應出我撚羊
救左幾次單刀
再扭扭 對方會有 感覺到顫抖
華 慣左底線出球
也不需要死扭
靠一招 再搵老友 ban 爆佢膝頭

華:誰像我
羊:著了火
華:誰在兩邊處處封波 秒秒都追到盡
羊:再出靚波
華:每一天記得不懶惰
羊:誰話過
華:賣我麼 Woo
羊:雲莫接班掀起風波 賽事中跌過傷過
華:就算買了多個
羊:從沒意料這天
羊:又輸波 華:第七囉

華:看 那史摩天天膠派
羊:人開波
華:你埋去抵攞隻牌
羊:我左邊一封
華:果邊一剷
合:幫手清出街

合: 拿 你應出我撚羊
救左幾次單刀
再扭扭 對方會有 感覺到顫抖
華 慣左底線出球
也不需要死扭
靠一招 再搵老友 ban 爆佢膝頭

華:看 尹佩斯推波出界
羊:盧祖甩胶
華:仲要攞多隻牌
羊:我左邊一封
華:果邊一剷
合:幫手清出街

合: 羊 你敢出我撚羊
你敢出我敢扭
法卡奧 望到也會 感覺到顫抖
拿 你分邊我出球
你想睇我出醜 妄想有
再踩我會 ban 爆你膝頭