日日去鳩嗚 Gau Wu Everyday (原曲:獨自去偷歡)


日日去鳩嗚 Gau Wu Everyday (原曲:獨自去偷歡)

原曲:獨自去偷歡
原唱:劉德華
改編詞:高登巴打
翻唱:中產地盤佬
Neway點唱


更多更詳盡歌詞 在 ※ maa5tau4coolie.blogspot.com 魔鏡改編歌詞網

689 才不管 食晚飯鳩嗚未由你管
大滿喜 場好滿 又轉落板長迫爆度門
困在金鐘已經太悶 (屌你老味)
要落 MK 踢走不滿 (屌你老味)
馬路兜圈有狗作伴 (屌你老味)
購物中心常為我伴

日日去鳩嗚 我 謝絕你監管
落旺角駛錢 我 是但BUY隻碗
日日去拖篋 似 蝗蟲客這般
路上有警犬 佢 淨係得個款

689 才不管 食晚飯鳩嗚未由你管
大滿喜 場好滿 又轉落板長迫爆度門
困在金鐘已經太悶 (屌你老味)
要落 MK 踢走不滿 (屌你老味)
馬路兜圈有狗作伴 (屌你老味)
購物中心常為我伴

日日去鳩嗚 我 謝絕你監管
落旺角駛錢 我 是但BUY隻碗
日日去拖篋 似 蝗蟲客這般
路上有警犬 佢 淨係得個款

日日去鳩嗚 我 謝絕去差館
未入到金舖 已 落閘把貨搬
獨自吔雞煲 我 未習慣這般
遇着李私煙 我 未食嘔兩碗